Les meves maratons

Bé, anem directe al gra. Amb aquest post queda inaugurat aquest blog. En aquest post aniré penjant informació sobre les meves maratons, les que he fet i les que vindran… 😉

1- Marató de l’Alt Empordà (amb sortida i arribada a Figueres), tardor 1989. 3h 27m. Amb 19 anys. Quedo 1r de la meva categoria.
2- Marató d’Empúries-L’Escala, 1 maig 2005. 4h 50m. Amb el meu amic Gabi (4h 29m). Calor infernal.
3- Marató de Barcelona, 2 març 2008. 4h 07m 36s. Amb el Gabi (3h 42m).
4- Marató de Nova York, 7 novembre 2010. 4h 52m 32s.

PD El meu blog anterior era http://rafaocana.blogspot.com

Anuncis

Quant a rafaocana

Ingeniero de Barcelona disponible para trabajar en planeación ambiental local y proyectos internacionales. #sustentabilidad #cambioclimático. Más en rafaocana.com y twitter.com/rafaocana.
Aquesta entrada s'ha publicat en curses i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

